Top 5 filmów romantycznych na samotne wieczory

Na oglądanie romansideł pozwalam sobie, kiedy wieczór jest tylko mój. Tkliwe sceny, czułe słówka i chowanie się za poduszką nie mają sensu przy P., który ma z tego niezły ubaw, więc jak tylko okazuje się, że mam wolną chatę, to wiadomo, że będzie czas na babskie molestowanie umysłu typowym lovestory.

Cieżko mi było się zdecydować, więc spisałam wszystko z mojego Filmweba i wybrałam te filmy, które najbardziej zapadły mi w pamięć. Mają jeden, istotny mianownik wspólny, wyciskanie łez. Musi być słodko i musi być gorzko, żeby Monika miała pożywkę emocjonalną. Jeżeli lubicie jak po seansie “pocą się wam oczy”, to zachęcam, jeżeli mniej, to na dole umieściłam resztę moich romansideł.

Ostatnia klątwa
Film odkryłam zupełnym przypadkiem. Po obejrzeniu wiedziałam, że będzie na długo moim numerem jeden. Trochę okrutnej prawdy o życiu, ubranej w magiczną fabułę. Romansidło nie całkiem oczywiste, zaskakujące i wzruszające.

Jeden dzień
O wąskiej granicy między przyjaźnią, a miłością i o tym, żeby czegoś w życiu nie przegapić, dosłownie i w przenośni (jak obejrzycie, to będziecie wiedzieć, co miałam na myśli).

Pokuta
Uwielbiam za kadry, za obrazy, za kreacje i za piegi głównego bohatera. Pięknie skomponowany film, dodatkowo niosący ogromny bagaż emocjonalny. Nawet wymarzyłam sobie, że będę mieć kiedyś taką zieloną suknię.

Słodki listopad
Film trochę wiekowy, ale z tych, które można powtarzać bez końca. Daje do myślenia, nie tylko o miłości, ale i o tym, jak żyjemy.  

Gwiazd naszych wina
Przekornie nie lubię tego co popularne, więc długo zapierałam się, że nie obejrzę. I po co? Najdłuższe beczenie ever zaliczone.

Poniżej reszta mojego zbioru. Oglądajcie i dzielcie się swoimi opiniami. Wszelkie inne propozycje też mile widziane 🙂

  • Edward Nożycoręki
  • Pamiętnik
  • Intruz
  • Woda dla słoni
  • Niezgodna
  • I że Cię nie opuszczę
  • Miłość i inne używki
  • Wciąż ją kocham
  • Czas na miłość
  • Love, Rosie
  • Wywiad z wampirem
  • Twój na zawsze
  • Gwiazd naszych wina
  • Wyznania gejszy
  • Malowany welon
  • Papierowe miasta
Skomentuj

